Válassza az Oldal lehetőséget

Megújult a 1220

Előfizetői szokásai alapján alakította át telefonos ügyfélszolgálatának menürendszerét a Telenor. A ma debütáló, korábbinál felhasználóbarátabb, új funkciókkal is bővített menün keresztül gyorsabban lehet hozzáférni a keresett információhoz. A naponta 6 és fél ezer hívást kezelő rendszerben a tájékoztató hanganyagokat is rövidebbre, közérthetőbbre cserélték.

 

Mától jelentősen egyszerűbbé válik a telefonos ügyintézés a Telenor ügyfelei számára. A megújult, 1220-as telefonszámon elérhető menüben, mely a mobilszolgáltató hálózatából belföldről díjmentesen hívható, nemcsak a navigálás egyszerűbb, hanem több új, önkiszolgáló funkcióval is találkozhatnak a lakossági kártyás, számlás és kisvállalkozói előfizetők.

A Telenor telefonos ügyfélszolgálati menürendszere, a 1220 naponta 6500 hívást kezel.[1] Az új rendszerben a menüpontok száma felére csökkent a korábbihoz képest, így az információk könnyebben elérhetők. Az átalakításnak köszönhetően a menü elejére kerültek a leginkább keresett információk, emellett a 1220-on keresztül közvetlen átjárás nyílik a Telenor 1741-es hívószámon elérhető automata ügyintéző rendszerébe, ahol többek között tarifacsomag-váltásra[2] és szolgáltatás megrendelésre nyílik lehetőség. Az önkiszolgáló menüpontokban mostantól az adat- és hívás forgalom[3], a meglévő tarifacsomag és szolgáltatások lekérdezésére, automatikus készülékbeállításra, a PIN és PUK kódok lekérésére és jelszómódosításra is van lehetőség, valamint itt is lekérdezhetőek a készülékek szervizelésével kapcsolatos információk.

További információ és a pontos menütérkép a www.telenor.hu/1220 oldalon található.

A szerzőről

s3nki

A HOC.hu oldal tulajdonosa. Több száz cikk, és több ezer hír szerzője. A különböző online felületeken kívül írt a Chip Magazinba, és a PC Guruba is. Egy ideig saját PC-s boltot vezetett, éveken át dolgozott üzletvezetőként, szervizvezetőként, rendszergazdaként az újságírás mellett.